جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل یکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۲۴:۰۷

تعمیر اسکله‌های کانتینری بندرشهید رجایی

باشگاه خبری فراساحل: معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوری استان هرمزگان از اجرای بخشی از تعمیرات اساسی اسکله‌های کانتینری ترمینال یک بندر شهید رجایی خبر داد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا عباس کمالی ضمن اعلام این خبر افزود: در راستای بالا بردن افزایش ایمنی عملیات پهلوگیری شناورها و افزایش راندمان تخلیه و بارگیری، مرمت و تعمیرات بتن عرشه و پیشانی و همچنین تعویض فندر (ضربه گیر) اسکله‌های کانتینری شماره 3 تا 7 ترمینال یک بندر شهید رجایی در دستور کار قرار گرفت.


وی ادامه داد: کار تعمیرات اساسی اسکله سه تا هفت بندر شهید رجایی واقع در پایانه شماره یک کانتینری این بندر به طول 1250 متر توسط مهندسان داخلی در دست اجراست. معاون مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اظهار کرد: بهسازی و نوسازی این اسکله‌ها به ترتیب اولویت خرابی طی 12 ماه و با اعتباری بالغ بر 124 میلیارد ریال انجام خواهد شد.

"سیامک قاسمی" رئیس اداره تعمیر و نگهداری ساختمان اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان نیز در همین رابطه گفت: شرایط محیطی سواحل منطقه خلیج فارس و عملیات بسیار زیاد تخلیه و بارگیری، آسیب جدی در قسمتهای روی سازه دریایی این اسکلهها به وجود آورده بود.  وی بیان کرد: تاکنون 450 متر طول از این اسکله‌ها به پایان رسیده و تا پایان این پروژه، 118 عدد ضربه گیر فرونتال برای پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما با ظرفیت بالا نصب می‌شود.


قاسمی برچیدن تجهیزات اسکله‌ها جهت تعویض و اصلاح آنها، تخریب بتن‌های آسیب دیده و معیوب، تعویض آرماتورهای فرسوده و اعمال پوشش مناسب جهت جلوگیری از خوردگی، قالب‌بندی و بتن‌ریزی با استفاده از بتن‌های با مقاومت بالا و نفوذپذیری کم، رنگ‌آمیزی و نصب تجهیزات روی اسکله‌ها از جمله مراحل اجرایی این پروژه‌ها عنوان کرد.



  کد خبر : 839
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :